woensdag 25 maart 2009

ding 23

mijn favoriete Dingen die ik onderweg heb leren kennen en gebruiken zijn:

google docs: erg handig om met collega's verslagen te maken

you tube: een schat aan informatie, vooral op filmgeschiedenis gebied

library thing: dan weet je tenminste wat er in je kast staat

last fm: alle muziek die je zoekt en handige tips

dit leerprogramma heeft ervoor gezorgd dat ik inzicht heb gekregen in de digitale mogelijkheden voor de bibliotheek. hierdoor heb ik er ook meer begrip voor gekregen, alhoewel ik erg sceptisch blijf tegenover de meeste dingen.


er waren niet echt dingen die mij verrasten, als onverwacht resultaat van dit programma.

wat er wat mij betreft gedaan kan worden om 23 Dingen te verbeteren zijn denk ik twee onmogelijke wensen. zorgen dat je je niet overal apart voor aan hoeft te melden en voor in hoeft te loggen. en dat er meer tijd zou zijn om eraan te werken. 4 uur per week op het werk is mooi op papier, maar ik heb alles toch 's avonds achter mijn computertje thuis zitten doen, omdat ik er tijdens werkuren niet aan toe kwam.

23 Dingen was voor mij desondanks een leerzame ervaring waar ik het nut, voor mij en voor de organisatie wel van inzie.


alle begeleiders bedankt voor alle hulp en morele steun :)


the end...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanine,

    Gefeliciteerd met het behalen van de eindsteep! Joehoee, je hebt het gehaald.

    Nu ben je klaar met de 23 dingen, maar eigenlijk begint het nu pas.. Nu kun je de dingen die je hebt geleerd gaan gebruiken.

    Als begeleiders vinden we het toch fijn als je naar de evaluatie zou komen om met collega's te bespreken wat ze er voor mogelijkheden mee zien en wat ze van de cursus vonden. En wat we er samen natuurlijk mee kunnen.

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat Ninipini!

    Je hebt wel lastige wensen inderdaad... behalve de mogelijkheid om op diverse sites in te loggen als 23dingen hebben we op de eerste wens geen invloed. De tweede wens eigenlijk ook niet, daarmee kun je terecht bij je leidinggevende.

    Succes met het in de praktijk brengen van de dingen, want dat hopen we natuurlijk wel... :-)

    BeantwoordenVerwijderen