woensdag 18 maart 2009

ding 18

dit is een leuk ding, vooral het gedeelte waarin je je boeken kunt rubriceren. dit zou ik ook wel met mijn dvd's en cd's willen doen.
het erover praten met anderen gedeelte is wederom niet zo aan mij besteed, maar door discussies te lezen kun je natuurlijk wel handige tips opdoen.
ik heb een account aangemaakt en daar de laatste 10 boeken die ik heb gekocht ingezet. alhoewel, dat was de bedoeling. ik merkte na 3 titels ingevuld te hebben, dat het zoeksysteem niet helemaal up-to-date is. de verhuizing van Saskia Noort was bijvoorbeeld nog niet te vinden en zusje van Camilla Lackberg ook nog niet. dat is wel jammer.
ik heb allerlei populaire thrillers uitgezocht. wat daarbij opviel in de discussies is dat het moeilijk is een dergelijk boek te beschrijven zonder iets van de clue te verraden. bij thriller series die ik niet in de goede volgorde lees, lees ik daarom de achterflap ook niet. soms kun je daaraan al aflezen wat er in een vorig boek is gebeurd. de serie op volgorde lezen is natuurlijk altijd aan te raden ;)
mijn online boekenkast bevat tot nu toe:

http://www.librarything.nl/profile/ninipini79

het zou erg handig zijn als ik erbij kon zetten aan wie ik welk boek heb uitgeleend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten