woensdag 18 maart 2009

ding 17

de web 2.0 applicatie die mij wel iets lijkt is voo2do
http://voo2do.com/

een projectmanagement systeem.

handig als je aan verschillende projecten werkt, met verschillende mensen.
handig als je projecten in de planning hebt staan, maar nog even in de koelkast moet parkeren.
handig als je prioriteiten moet stellen.
handig als je taken wilt afvinken.
handig als je per project verschillende mensen opdrachten wilt mailen.
handig als je de stand van zaken per project wilt weten.

maar ja, zo'n systeem heb ik al...
uit mijn eerdere ervaringen met digitale projectmanagementsystemen bleek al gauw dat het tijdrovend is, op crusiale punten beperkt en overbodig als het huidige systeem goed werkt. dat is natuurlijk persoonlijk, maar ik vind het fijn om dingen geprint voor me te zien, aantekeningen erbij te kunnen schrijven, te kunnen krassen.

zoals met alle web 2.0 applicaties blijf ik me goed afvragen wat het nut is, wat de verbetering is, de meerwaarde. maar we hebben weer kennisgemaakt met een nieuw ding!

1 opmerking:

  1. Tsja, ieder zijn mening he.

    Dat je toch kiest voor de print vind ik dan wel weer verbazingwekkend... :-)

    BeantwoordenVerwijderen