woensdag 18 maart 2009

ding 14

eindelijk een ding wat ik al ken!
ik MSN al jaren en heb er ook al mee geëxperimenteerd, toen ik wat jonger was meer, maar toch.
chatrooms bezoeken, met meerdere mensen tegelijkertijd chatten in één schermpje, links & mp3's meesturen, plaatjes meesturen (als ik daag! msn dan zie je een zwaaiend muisje)(heel handig als je echt daag! wilt typen, not) het kon niet op.
met sommige vrienden msn ik af en toe nog, soms is dat makkelijker als praten aan de telefoon. dan typ je tussen het studeren door gewoon een opmerking.

op het werk heb ik het een tijdje gebruikt als communicatiemiddel met de webmaster. als we dan aan eenzelfde pagina werkten terwijl we niet bij elkaar op de kamer zaten, dan hadden we contact via de msn. hoefde je niet steeds naar de andere kamer of te bellen.
erg handig dus.

snel door naar het volgende ding dus!

1 opmerking: