vrijdag 27 februari 2009

ding 12

http://23dingen.pbwiki.com/Favoriete-serie


ik heb wat favoriete series toegevoegd.
en gelijk ontdekt wat het nadeel is van het zelf toekennen van trefwoorden.
in het favorietenkopje series staan nu 2 stukjes, eentje van een medecursist en een aanvulling van mij.
er is, zie ik nu, ook een kopje favoriete tv-series. daar staan veel meer berichtjes in.
eigenlijk is de inhoud van series en tv-series dus hetzelfde en zou er maar 1 kopje nodig zijn. maar door de bomen zie je al snel het bos niet meer...

ik heb mezelf toegevoegd aan de SideBar, dat is denk ik wat er met jezelf toevoegen aan de favoriete weblogs wordt bedoeld.

1 opmerking:

  1. Leuk dat je een bijdrage hebt geleverd. Prima dat je een link hebt toegevoegd maar zijn er van de andere series geen websites te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen