maandag 2 februari 2009

ding 10

voor de verandering ben ik positief over een ding. hoewel de vormgeving te wensen overlaat vind ik het pricipe van delicious en serious bookmaking erg handig.
een groot voordeel is inderdaad dat je niet meer op een vaste computer hoeft te zitten om je favorieten te raadplegen. nu weet ik wel dat de website voor 013 013web.nl is, maar daar heb ik wel een paar jaar over gedaan!
verder zie ik voordelen als je aan het zoeken bent naar websites over een bepaald onderwerp.
bij het beantwoorden van aladin bijvoorbeeld. dan hoef je niet steeds te googlen, maar zie je nuttige websites naast elkaar onder tabje over bijvoorbeeld aardrijkskunde staan. daar bewaar je je nuttige sites en anderen kunnen ook sites toevoegen. je hoeft dus niet steeds het wiel opnieuw uit te vinden. erg handig :)
ik heb dan ook een account aangemaakt.
http://delicious.com/ninipini79

ik ga binnenkort op berichtjes op mijn berichtjes reageren, maar bij het kiezen voor een google profiel gaat er iets mis, waardoor ik nog geen reacties kan plaatsen. wordt vervolgd over 2 weken!

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Toch fijn om te lezen dat er ook positieve dingen aan bod komen... :-)
    Als het niet lukt met de reacties laat je het maar weten... eerst belangrijkere Dingen aan je hoofd nu. :-) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met die andere Dingen die je aan je hoofd hebt. Mooi getimed hé, klokslag half drie.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet jij natuurlijk wel je klokje op je blog goed zetten.

    Henri

    BeantwoordenVerwijderen