donderdag 8 januari 2009

ding 2

ok. bloggen dus. persoonlijk heb ik er helemaal niets mee. ik heb ook nooit een dagboek bijgehouden ofzo. ik kan me wel voorstellen dat mensen het leuk vinden om persoonlijke dingen op te schrijven, en dat andere mensen dat leuk vinden om te lezen, maar ik niet echt. ook hives is niet aan mij besteed. ik vind in de kroeg zitten en live met zichtbare vrienden praten veel leuker.
ik doe dus niet zoveel met sociale software, als je chatten op msn en smsen niet meeteld.
maar in het kader de cursus lijkt het me een prima middel om van elkaars bevindingen op de hoogte te blijven. ik ga eens kijken hoe ik een mooie achtergrond en een foto kan importeren in mijn blog.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Jeanine,

    Komt vast goed! Veel succes en plezier met de dingen!

    Groetjes Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha het is gelukt! Ziet er goed uut!
    fijn weekend alvast!

    groetjes,
    Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er bent, Nini Pini!

    Bedankt voor je mening en je moet het niet zien als een dagboek hoor. We hoeven niet alles te weten he... :-)

    BeantwoordenVerwijderen